Game Jam 4.kez düzenlendi.
BİLGİ İletişim Fakültesi Dijital Oyun Tasarımı Bölümü’nün bu yıl 4. kez düzenlediği Game Jam oyun tasarımcılarını 30 Haziran-1 Temmuz 2018 tarihlerinde santralistanbul Kampüsü’nde buluşturdu. BİLGİ Game, 4. Game Jam’i GameX ortaklığıyla düzenledi. Oyun yazarlarının "Frekans" temasıyla 40 saat içinde yazdığı oyunların jürisinde İstanbul Bilgi Üniversitesi Dijital Oyun Tasarımı Bölümü Başkanı Nuri Kara, İstanbul Bilgi Üniversitesi Öğretim Görevlisi ve Level ve CHIP Dergileri Editörü Ertuğrul Süngü, Kinguin’den Ayça Zaman, FRPNet’ten Kayra Keri Küpçü, Conarium’un geliştiricisi Zoetrope Interactive’den Onur Şamlı ve Oral Şamlı ile Unreal Engine Meet-Up Türkiye ekibinden Sertaç Ogan yer aldı. Game Jam’de İstanbul Bilgi Üniversitesi Dijital Oyun Tasarımı Bölümü öğrencisi Gina Al Halabi “Frequency” adlı oyunuyla tek başına birinciliği elde ederken, “Tune” adlı oyunlarıyla BUG ekibi ikinci, “DashBot” adlı oyunlarıyla 216 ekibi ise üçüncü olmayı başardı. Kozmos Yazılım Anadolu Lisesi’nden Kozmos Underground ekibi ise “The Lobby” oyunuyla Jüri Özel Ödülünü kazandı.
Dereceye giren tüm ekipler 6-9 Eylül 2018 tarihlerinde TÜYAPta düzenlenecek olan GameX 2018'de Bağımsız Geliştiriciler Alanı’nda stant kazanırken aynı zamanda mouse, kulaklık ve mousepad ödüllerinin de sahibi oldular.