Hyundai-BİLGİ ‘Case Competition’
2012-2013 akademik yılı bahar döneminde başlayan ve Hyundai ile ortaklaşa düzenlenen ‘Case Competition’a İstanbul Bilgi Üniversitesi İşletme Bölümü ve bağlı lisans programlarında öğrenim gören 3. ve 4. sınıf öğrencileri katıldı. Özellikle ‘Global Marketing Strategy’, ‘Marketing Management’, ‘Sales Management’ derslerine kayıtlı öğrenciler dönem projeleri kapsamında ‘Case Competition’da yer aldılar.
‘Case Competition’ aşağıdaki program ile gerçekleştirildi:
8 Nisan ve 11 Nisan 2013: Hyundai Türkiye Genel Müdürü yarışmaya katılacak öğrencilere Hyundai markası ve sektördeki yeri ile ilgili bilgi verdi.
9 Mayıs 2013: Hyundai Kore Merkez’den ( HMC) Seokhoon Kang (Director, Youth Marketing Team) yarışmaya katılacak öğrencilere sunum yapmak için Üniversitemizi ziyaret etti.
17 Mayıs 2013: 37 öğrencinin katılımıyla İzmit Hyundai Fabrikası’na bir gezi düzenlendi. Bir saatlik fabrika turunun ve öğle yemeğinin ardından Hyundai hakkında öğrencilere briefing verildi.
23 Mayıs 2013: Hyundai Türkiye’nin yöneticileri ve BİLGİ İşletme Bölümü öğretim üyelerinden oluşan Jüri katılımcıların sunumlarını değerlendirmek üzere toplandı.
Jüri üyeleri:
Umut Ceyhun (Hyundai Türkiye)
Hülya Şen (Hyundai Türkiye)
Prof. Dr. Selime Sezgin (BİLGİ)
Doç. Dr. Serap Atakan (BİLGİ)
Yrd. Doç. Dr. Barış Yılmazsoy (BİLGİ)
Yrd. Doç. Dr. Jansanem J. Özfidan (BİLGİ)
Toplam 20 grup ve 85 öğrencinin katıldığı ‘Case Competition’ın Jüri değerlendirme sonuçları:
1. olan grup:
Nick Vernooij
Loet Van Veghel
Emily Wagemakers
Renee Van Poppel
2. olan grup:
Burak S.Aydın
Rasih Öney
Sinan Onurlu
Nurettin Ayar
Kazanan iki gruptaki öğrenciler Ağustos ayının ikinci yarısında, bir hafta sürecek Güney Kore gezisine katılacaklar.