İhtiyaç Bursu başvuruları
güncelleme:
yayınlama:
Lisans-önlisans öğrencilerimizin 2021-2022 Akademik Yılı İhtiyaç Bursu başvuruları 15 Haziran-15 Ağustos 2021 tarihleri arasında alınacaktır.
Başvurular öğrenci sayfasında (SIS) sol ana menüde yer alan “formlar” başlığı altındaki Burs Başvurusu seçeneğini kullanarak online yapılacaktır. Sisteme giriş ve kullanımla ilgili detaylı bilgiye İhtiyaç Bursu Başvuru Kılavuzu linkinden ulaşılabilir.
İhtiyaç Bursu Başvuru Kılavuzu için tıklayın.
Burs başvuruları için aşağıda belirtilen ihtiyacı destekleyecek belgelerden uygun olanların hazırlanması ve başvuruya eklenmesi gerekmektedir.
İhtiyacı destekleyecek belgeler:*
- Vukuatlı nüfus cüzdanı örneği (Zorunlu belge e-devletten Anne veya Babanın tüm aileyi gösteren vukuatlı nüfus cüzdan örneği seçilerek alınmalıdır.)
- Sağlık sorunu varsa ilgili sağlık raporu
- Aile fertlerine ait emeklilik belgesi
- Aile fertlerine ait ücret bordrosu
- Varsa aile fertlerine ait kredi ödeme dökümü
- İcra-iflas durumu varsa ilgili belge
- Vefat durumu varsa ölüm belgesi
* İhtiyaç duyulması halinde ek belge istenebilir.
Önemli Uyarı:
- Koronavirüs (Covid-19) salgını sebebiyle alınan önlemler doğrultusunda burs başvuruları sadece online yapılacaktır. Ofislerde elden evrak alınamayacak ve burs görüşmeleri yapılamayacaktır. Sorularınız için burslar@bilgi.edu.tr adresine e-mail gönderebilirsiniz.
- İhtiyaç bursu başvuru formundaki bütün alanların doldurulması gerekmektedir.
- Dilekçe kısmında neden ihtiyaç bursuna başvurulduğunun detaylı olarak açıklanması gerekmektedir ve bu doldurulması zorunlu bir alandır.
- Eksik bilgi veya belge olması durumunda başvuru Öğrenci Destek Merkezi tarafından gerekli ekleme ve düzeltmelerin yapılabilmesi için geri gönderilebilir. Bu uygulamaya tabi olan başvuruların güncellenerek tekrar gönderilmesi gerekmektedir.