İçerikle Pazarlama Konferansı
İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi tarafından her yıl düzenlenen ve Türkiye’de içerikle pazarlama alanındaki tek etkinlik olan İçerikle Pazarlama Konferansı’nın dördüncüsü bu yıl “İçerik Uzayı” başlığıyla gerçekleştirilecek. Bu yılki temasıyla içerik pazarlamasının sunduğu olanakların sınırsızlığına vurgu yapan konferansta, içerik üretiminin dijital pazarlamayla ilişkisine, mecraya uygun içeriğin nasıl geliştirilebileceğine kadar pek çok konuyu masaya yatırılacak. Konferansta ayrıca, sosyal medyada gerçek zamanlı pazarlama, aktivizm döneminde pazarlama toplulukları, içerik pazarlamasının matematiği ve siyasi pazarlamada içeriğin yeri gibi konular tartışılacak.
Tarih: 26 Nisan 2019, Cuma
Saat: 14.00-17.30
Yer: santralistanbul Kampüsü
KONULAR / KONUŞMACILAR:
Pazarlamanın Gücüyle Yeteneği Değere Dönüştürmek
Hakan Akben (Stratejik Pazarlama Danışmanı)
İçerik Pazarlamasının Matematiği
Serbay Arda Ayzit (Contentus, kurucu ortak)
Siyasi Pazarlamada İçeriğin Yeri
Ateş İlyas Başsoy (2019 Yerel Seçimleri CHP Kampanya Grup Başkanı)
Sosyal Medyada Gerçek Zamanlı İçerik Örnekleri
Hasan Başusta (Dijital Pazarlama Danışmanı)
Mecraya Uygun İçerik Üretimi; Özel Yapım Nedir? Projeler Nasıl Seçilir?
Sarp Kalfaoğlu (BluTV Özel Yapımlar Müdürü)
Aktivizm Döneminde Pazarlama ve Topluluklar
Aysun Şabanlı (Sürdürülebilir Marka ve Strateji Danışmanı)
Konferans herkesin katılımına açık ve ücretsizdir.
Konferansla ilgili detaylı bilgi için: www.pazarlama30.com
@pazarlama30
facebook.com/pazarlama30
instagram.com/pazarlama30/