Reklam Seminerleri: Sektörle Buluşmalar
Tarih: 15 Nisan-13 Mayıs 2019
Saat: 17.00-19.00
Yer: santralistanbul Kampüsü, Ek bina-202
İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Programı öğrencileri ADV 116-Selected Topics in Advertising (Reklamda Seçili Konular) dersi kapsamında sektörle buluşuyor. Beş haftalık seminer programı reklamda yaratıcı süreç, strateji ve brif yazımı, dijital içerik pazarlama, dijital medya ve dijital tüketici eğilimleri ve tüm bunları etik değerler ile birlikte düşünmeye davet eden dürüst reklamcılık konularını kapsıyor. Önümüzdeki yıl da devam etmesi planlanan seminer programı ile öğrencilerimiz sektörle ilgili en güncel uygulamaları sektör profesyonellerinden dinleme fırsatı buluyor. Konuya ilgi duyan tüm BİLGİ öğrencilerine açıktır.
Program:
15 Nisan 2019 Kreatif Süreç Nasıl İşler?
Ari Koen (GTB İstanbul Ajansı Reklam Yazarı)
Uğur Matban (Rafineri Ajans Sanat Yönetmeni)
22 Nisan 2019 Strateji ve Brif
Berkant Avcı (JWT Manajans Strateji Direktörü)
29 Nisan 2019 Dijital İçerik Pazarlama
Samet İnanır (Onedio Strateji Direktörü)
6 Mayıs 2019 Dijital Medya Planlama ve Dijital Tüketici
Yelda Erciro (Time Communication Genel Müdürü)
13 Mayıs 2019 Reklam ve Etik
Av. Ulya Duran (Reklam Özdenetim Kurulu Koordinatörü)