İçerikle Pazarlama Konferansı
Bu konferans, İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya Bölümü tarafından düzenlenmektedir.
Başarılı çevrimiçi içerik üretimi, içerik pazarlamada sektörün hataları, sosyal medya ve içerik pazarlamasının pazarlamayı ne ölçüde demokratikleştirdiği gibi konuların tartışılacağı konferansın bu yılki başlığı “İçerik Pazarı” olacak. Konferansta ayrıca İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya Bölümü'nde geçen yıl sonunda tamamlanan “influencerlar Takipçilerinin Satın Alma Tercihini Ne Ölçüde Etkiliyor” başlıklı araştırmanın sonuçları da paylaşılacak.
Bu yılki konuşmacılar arasında Kolektif House'da Pazarlama Müdürü olarak görev alan Mehmet Nafiz Duru, İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Tasarımı ve Yönetimi Bölümü öğretim üyesi Doç. Dr. Erkan Saka, Video Fabric Kurucusu M. Serdar Kılıç, İçerik Pazarlama Yöneticisi Merve Akcasu, Engageya Türkiye Ülke Müdürü İlter Avcı ve Pazarlama 3.0 ekibinden araştırmacı Turan Farajova yer alıyor.
Ücretsiz olan konferansla ilgili gelişmeler www.pazarlama30.com adresinden ve Pazarlama 3.0 sosyal medya hesaplarından izlenebilir.
@pazarlama30 facebook.com/pazarlama30
Tarih: 14 Mayıs 2018, Pazartesi
Saat: 14.00-19.00
Yer: santralistanbul Kampüsü, E3-101