Marka Okulu Semineri: Tüketici Serüveni
Tüketici değişirse, her şey değişir!
Konuşmacılar:
Akan Abdulla
Gresi Sanje
Kaan Varnalı
Nüzhet Algüneş
Pelin Özkan
İstanbul Bilgi Üniversitesi Pazarlama İletişimi / MarkaOkulu Yüksek Lisans Programı tarafından düzenlenecek “Tüketici Serüveni” başlıklı seminer, iletişim sektörünün önde gelen isimlerini bir araya getirerek, tüm sektörlerin odak noktası ve hiçbir zaman ilginin kesilmeyeceği konu olan “tüketici” konusunu A’dan Z’ye ele alacaktır.
Tarih: 16 Mayıs 2018, Çarşamba
Saat: 8.30-13.00
Yer: santralistanbul Kampüsü, ÇSM 403-404
Kayıt olmak için tıklayın.
Detaylı bilgi için: customerjourney@bilgi.edu.tr
PROGRAM
08.30 - 09.00 Kayıt
09.00 - 09.10 Açılış Konuşması
Doç. Dr. Gresi Sanje (İstanbul Bilgi Üniversitesi Pazarlama İletişimi / MarkaOkulu Yüksek Lisans Programı Direktörü)
09.10 - 09.30 Tüketici Serüveni
Pelin Özkan (İstanbul Bilgi Üniversitesi Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı/ MarkaOkulu Öğretim Görevlisi ve MediaCat Genel Yayın Yönetmeni)
09.30 - 10.00 Nesiller Perspektifinden Gelecek Pazarlar
Doç. Dr. Gresi Sanje (İstanbul Bilgi Üniversitesi Pazarlama İletişimi / MarkaOkulu Yüksek Lisans Programı Direktörü)
10.10 - 10.40 Tüketici ve Medya Tüketim Eğilimleri
Nüzhet Algüneş (İstanbul Bilgi Üniversitesi Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı/ MarkaOkulu Öğretim Görevlisi ve BPN İstanbul CEO’su)
10.50 - 11.30 Ara
11.30 - 12.00 Deneyimin Anatomisi: Zamanı Bükmek
Doç. Dr. Kaan Varnalı (İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi ve MarkaOkulu Öğretim Görevlisi)
12.00 - 12.30 Türkiye’den Müşteri Deneyimi Manzaraları
Akan Abdula (İstanbul Bilgi Üniversitesi Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı/MarkaOkulu Öğretim Görevlisi ve FutureBright Research’ün Kurucusu)
12.30 - 13.00 Kitap İmzası
Celil Oker
Kaan Varnalı