Yayınlar
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler:
- Sirkeci Kubra, Arıkan Esra (2021). The Infinite Wardrobe: Female Consumers' Value Perceptions Regarding Collaborative Consumption of Apparel. South East European Journal of Economics and Business, 16(2), 150-170., Doi: 10.2478/jeb-2021-0020. https://journal.efsa.unsa.ba/index.php/see/article/view/1458
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayımlanan Makaleler:
- Özecan Merve, Arıkan Esra (2022). An Integrative Model on User Satisfaction and Continuance Intention for Using M-Banking. Business and Economics Research Journal, 13(3), 465-482., Doi:10.20409/berj.2022.384 https://www.berjournal.com/an-integrative-model-on-user-satisfaction-and-continuance-intention-for-using-m-banking
- Acıkgöz Fulya, Arıkan Esra (2018). Destinasyon İmajı, Hedonik Alışveriş Değeri ve Yerel Halkın Olumlu Özelliklerinin Yabancı Turistlerin Davranışları Üzerindeki Etkileri. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, 4(1), 53-74. https://www.betadergi.com/patu/yonetim/icerik/makaleler/38-published.pdf
- Malakmadze Ketevan, Unver Suheyl, Arıkan Esra (2017). Çevrimiçi Gizlilik ve E-Sadakat Eğilimi İlişkisi Üzerine Ülkeler Arası Bir İnceleme: Türkiye ve Rusya Arasında Bir Karşılaştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi (Journal of Business Research- Turk), 9(1), 439-463., Doi:10.20491/isarder.2017.253 https://isarder.org/2017/vol.9_issue.1_contents.pdf
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitaplarında (Proceedings) Basılan Bildiriler:
- Toprakci Sena, Altinigne Nesenur (2024). The Effect of Brand-Visual Fit on the Preference for Access-Based Consumption: The Mediating Role of Platform Trust and Platform Credibility. American Marketing Association (AMA) Summer Conference 2024 (sunum için kabul edildi).
- Ozbayrak Deniz, Altinigne Nesenur (2021). The Effect of Typography on Brand Credibility: The Mediating Role of The Message Persona. American Marketing Association (AMA) Summer Conference 2021. (https://www.ama.org/wp-content/uploads/2022/02/2021-Summer-AMA-Proceedings.pdf2022.pdf )
- Acikgöz Fulya, Arıkan Esra (2019). Examining the Antecedents and Consequences of Emotional Brand Attachment: For "Rosy Side" and "Blue Side". 41st Annual ISMS (INFORMS Society for Marketing Science) Marketing Science Conference.
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitaplarında Basılan Bildiriler:
- Acikgöz Fulya, Arıkan Esra (2018). The Effects of Personality and Social Traits on Conspicuous Consumption. 23. Pazarlama Kongresi, 796-803. https://pazarlama.org.tr/uploads/files/upk23.pdf
- Acıkgöz Fulya, Arıkan Esra (2017). Destinasyon İmajı, Hedonik Alışveriş Değeri ve Yerel Halkın Olumlu Özelliklerinin Yabancı Turistler Üzerindeki Etkileri. 22. Pazarlama Kongresi, 222-236. https://pazarlama.org.tr/uploads/files/upk22_2017.pdf