Öğrenci Deneyimleri
2020 yılında İstanbul Bilgi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra üretici bir firmada Ürün Sorumlusu olarak görev aldım. Yüksek lisansı hep “Şimdi mi yapsam, sonra mı yapsam? Hangi bölümde yapsam?” diye düşündüm. Endüstri Mühendisliği çalışma alanının çeşitliliğinden dolayı bir bölümde karar vermeye çekindiğim bir dönemde teknoloji distribütörü bir firmadan ünlü bir markanın Türkiye yöneticiliği için teklif aldım ve kabul ettim. Tabii bu görevin altında kalmamak için kendimi geliştirebilmek adına markaokulu’na başvurmayı tercih ettim. Eğitimim boyunca aslında düşündüğümün aksine sadece marka yönetimi yapanlara değil pek çok sektörde pek çok pozisyona hitap edip geliştiren bir içerikle karşılaştım. Program boyunca hizmet veya ürünün tüketiciyle ilk iletişimi marka üzerinden başladığı için yanlış bilinen doğrularla ilgili pek çok aydınlanma yaşadık. Derslerimizi; öğretici olmasının yanında, eğlenceli ve karşılıklı iletişimle yürüttük. Programdaki arkadaşlarımızın farklı firmalardan, farklı pozisyonlardan olması da bu iletişimde birbirimize pek çok farklı tecrübemizi aktarmamızı sağladı. Aldığım her dersten içerik ve keyif açısından çok memnun kalsam da hala alamadığım birkaç derste aklımın kalmışlığı var. Bu vesile ile yolumun kesiştiği tüm hocalarımıza ve beraber sürekli etkileşim içinde birçok dersi ve projeyi paylaştığım arkadaşlarıma teşekkür eder, bolca sevgiler iletirim.
Ceren Sanisoğlu Gültekin, 2022-2023 Akademil Yılı Mezunu
Pazarlama iletişimi alanında hayallerinizi gerçekleştirmek için markaokulu lisansüstü eğitimi, akademik ve profesyonel dünyayı bir araya getiren bir fırsat sunmaktadır. Eğitmen kadrosunun yüksek kalitesi ve sektörle olan doğrudan ilişkisi, öğrencilere benzersiz bir deneyim imkanı sağlamaktadır. markaokulu, farklı bakış açılarına sahip olmanın yanı sıra güçlü bir profesyonel network ağı kurma şansı sunarak öne çıkmaktadır. Ayrıca İstanbul Bilgi Üniversitesi'nin sunduğu geniş olanaklar ile kendinizi geliştirmek için yeni alanlar keşfetme imkanına sahipsiniz. Bu program, öğrencilere sadece teorik bilgi değil, aynı zamanda pratiğe dönük deneyimlerle donanım kazandırmaktadır. İstanbul Bilgi Üniversitesi ve markaokulu mezunu olarak bu avantajlardan faydalanarak kendinizi başarılı bir şekilde geliştirebileceğinizi unutmayın.
Ali Savaşan, 2016-2017 Akademik Yılı Mezunu
İstanbul Bilgi Üniversitesi markaokulu’nda 2014-2017 yılları arasında aldığım yüksek lisans eğitimi, mühendislik kökenimle sosyal bilimlere entegre olma fırsatı sunarak daha önceden sahip olmadığım birçok farklı bakış açısı kazanmama olanak sağladı. Bu program sayesinde sektörel açıdan müşterilerin sadece verisine bakma eğilimimden vazgeçip, insanları farklı metodolojiler çerçevesinde “gerçekten” dinleme ve anlama becerilerimi geliştirerek ürün yöneticisi kariyerimde hızla ilerlememi sağladı. Yanı sıra, farklı sektörlerden ve disiplinlerden gelen öğrenci arkadaşlarım ile zengin akademik geçmişe sahip hocalarım sayesinde hem bireysel hem de profesyonel anlamda zengin bağlantılar kurarken, son derece keyifli ve öğretici bir akademik deneyim de yaşama şansı buldum. Uzun lafın kısası, markaokulu’nda geçirdiğim günler, mühendislik geçmişim ve analitik anlayışımı sosyal bilimler bakış açısı ve duyguların dünyasıyla kavuşturarak kişisel ve profesyonel hayatımda yepyeni ufuklar açtı.
Mert Erbil, 2016-2017 Akademik Yılı Mezunu
markaokulu / Pazarlama İletişimi yüksek lisans sürecim sayesinde hem sektörde oldukça başarılı isimlerle, hem de kariyerime yön veren değerli akademisyenlerle tanışma fırsatı yakaladım. Bu program ile iletişim odaklı ilerlediğim kariyerime pazarlama ve marka yönetimi yetkinliklerini de kazandırarak rotasyon sürecimin olumlu ilerlemesini sağlamış oldum. Sektör özelinde birçok farklı case'in entegre edildiği derslerle, trendlere ve yeni teknolojileri yakından takip etme şansı yakaladım. Programda kullanılan pratik uygulamalar profesyonel yeteneklerimi süreçlere entegre etmemi ve iş dünyasındaki gerçek örneklerden beslenmemi sağladı.
İdil Erol, 2022-2023 Akademik Yılı Mezunu