Faculty Member, PhD

Gökhan Cintamür

Articles published in international refereed journals (Publications screened by SCI, SSCI, SCI-Expanded, AHCI)

Cintamür, İ.G. (2023). Linking Customer Justice Perception, Customer Support Perception, and Customer Citizenship Behavior to Corporate Reputation: Evidence from the Airline Industry. Corporate Reputation Review 26, 111–132 https://doi.org/10.1057/s41299-022-00141-z (ESCI)

Articles published in international refereed journals

Başer İbrahim Uğur, Cintamür İsmail Gökhan, Arslan Fatma Müge (2015). Examining the Effect of Brand Experience on Consumer Satisfaction Brand Trust and Brand Loyalty. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 37(2), 101-128., Doi: 10.14780/iibd.51125 

Articles published in national refereed journals (TR DİZİN)

CİNTAMÜR, İ. G. (2023). Understanding the role of self-esteem and fear of negative evaluation in impulsive and compulsive buying. Trakya Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi E-Dergi, 12(2), 249-269. https://doi.org/10.47934/tife....


National Book

Bütünleştirici Bir Paradigma: Kurumsal Pazarlama, İ.Gökhan Cintamür, Beta, İstanbul 2019.

National Book Chapter

Cintamür, İ. G. (2023). Hizmet Pazarlamasında Hizmet Robotlarının Kullanılması: Sosyal Bir Robot Türü Olarak Hizmet Robotlarının İncelenmesi. In: Yılmaztürk, Y. & Akdoğan, Ç. (eds.), Pazarlamada Seçme Konular: Kavramlar ve Çalışmalar. Özgür Yayınları. DOI: https://doi.org/10.58830/ozgur...

Cintamür, İ. G. (2023). Hizmet Karşılaşmalarında Hizmet Robotu-İnsan (Müşteri) Etkileşimi: Hizmet Robotlarının Benimsenmesinde Antropomorfizmin Rolü In: Karabulut, Ş. (ed.), Teori ve Uygulamada Muhasebe ve Pazarlama Konuları. Ekin Basım Yayın Dağıtım.

International Conference Proceedings

Çelik Elmer Candan, Cintamür İsmail Gökhan, Başçı Ahmet (2012). Is Beauty Only Brand Deep? LCBR European Marketing Conference, 9-10th August, Germany (Summary)